ASK.FM

Alltså har ni tänkt på vad bra ask är men samtidigt värsta mobbing sidan.
Jag har läst på fleras ask, där dom skriver massa jävla SKIT. Alltså jag blir rent ut sagt förbannad!
När folk skriver "hur känns det att vara så ful?", "snälla gå och dö jävla hora", "fittunge ingen tycker om dig" osv.
Folk förstår inte hur mycket sånt där kan såra en själv, jag fick en elak kommentar på min blogg förut. Alltså jag började gråta, jag blev så himla ledsen och arg. Det värsta jag vet är när folk pratar skit om min familj. Blir helt pist på sånt där. 
 

Kommentarer

OBS! INNAN DU KOMMENTERAR, LÄS DETTA:

- Designen är gjord av http://fames.se/thessys och all kopiering är förbjuden! Ser jag min design på någon annans sida med deras loggo eller liknande, så anmäls personen omedelbart.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback