ÅSIKTER

Alltså jag har ju alltid tyckt och sagt att alkohol är töntigt osv. Och ja till viss del tycker jag det, men nu börjar jag bli van med den hanteringen. Eller inte jag, men jag är van med att nästan alla ungdomar dricker så jag har faktiskt inget emot att dom dricker längre. Det är deras val att dricka, lika som det är mitt val att inte dricka. Jag tycker att man får välja själv hur man vill göra, om man dricker eller inte. Det är ju jag som blir tönten om jag ska stå bredvid och prata illa om alkoholen, när det kanske är vissas vardag att dricka på helgen. Det är helt olika, och jag känner att det är ingen idé att skriva om hur dåligt alkohol är. Visst alkohol är inte bokstavligt BRA, men för vissa kan det bli roligare eller nåt jag vet inte eftersom jag inte provat än. Men när jag väljer att prova det är mitt val, jag VET att jag någon dag kommer det. Lika som jag har valt att vänta med att tappa my virginity. Men det är mitt val, hur mycket folk än kommenterar och är as förvånade att jag är oskuld, så kommer det inte göra något åt saken. Liksom vad är problemet att man väntar? Är det bättre att vara en hora som blir betald vi ligger med halva Ludvika. NEJ, inte i mina ögon. Jag vet att jag gör rätt, och jag tänker fortsätta med det.
Det jag vill förmedla med detta inlägg är mest att mina åsikter har vridits om, jag är inte EMOT alkohol. Folk som dricker får väl göra det om dom vill. Jag kan ha kul utan.
Alltså jag har smakat typ en 1/10 dels milliliter vin, äh fyfan det var inte gott.
Jag är inte van med den smaken alls!


Kommentarer
Postat av: Annalinnnii

Bra skrivet kajsa!

2013-08-11 @ 12:39:24
URL: http://annalinns.devote.se
Postat av: en vän

Varför är du emot tobak då ? Och gycker det är töntigt ? :)

2013-09-08 @ 22:49:44

OBS! INNAN DU KOMMENTERAR, LÄS DETTA:

- Designen är gjord av http://fames.se/thessys och all kopiering är förbjuden! Ser jag min design på någon annans sida med deras loggo eller liknande, så anmäls personen omedelbart.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback