WEEKEND

ÄNTLIGEN! Åh va skönt det är med helg, finns inga ord som kan beskriva.
Ikväll ska jag äta middag med pappa och sedan ska jag sova hos Anton.
Imorgon klockan fyra på eftermiddagen händer något speciellt, då fyller Josefine Margareta Kandika 15 år.
Tiden går så fort :') Så jag ska till henne klockan fem och fira henne, jag funderar bara på vad jag ska ge henne i födelsedagspresent. 
Idag har varit en bra dag, vi såg en rörande NO film idag, om hur hemskt delfinerna har det i Japan.
Det låter ju ganska boring, men jag blev väldigt berörd!
Nu ska jag skriva inbjudan till min konfirmation.

Kommentarer

OBS! INNAN DU KOMMENTERAR, LÄS DETTA:

- Designen är gjord av http://fames.se/thessys och all kopiering är förbjuden! Ser jag min design på någon annans sida med deras loggo eller liknande, så anmäls personen omedelbart.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback