VÅR

Älskar verkligen vår feelings.
Helt underbart! Det är så himla skönt ute nu, och man vill bara få bort allt grus och all snö. Men det kommer med tiden, det här är iallafall den tiden på året då jag är gladast. Jag mår så himla bra under våren, det är nu man kan ha de snyggaste outfitsen. Jag är så nöjd med mina nya kläder, nu kommer jag låta som en 12 åring. But. I. Don't. Care.
Men mina kläder är snygga tycker jag, de är inte så jätte basic. Jag brukar alltid annars ha på mig basic kläder, men att känna sig snygg är otroligt viktigt. Tänk på det när ni handlar, om ni blir fullkomligt kär i en tröja, tycker att den passar bra på er osv. KÖP DEN!
Skit i vad andra tycker, man kan inte vara som alla andra hela tiden. Man kommer ingenstans på det i livet, på riktigt! Det där har jag haft svårt för väldigt mycket, att jag inte har vågat ha på mig vissa kläder för att jag är rädd vad andra ska säga. Men så får man inte tänka, det är ju DU som ska ha kläderna på dig, inte dom andra. Om de andra tycker att mina kläder är så himla fula kan jag ju glädja dom att de slipper ha de på sig! Detta är inget april skämt, Inte för att det verkade som det heller, men skitsamma. Stå upp för er själva, det är alltid bäst! Kram på er!


Kommentarer

OBS! INNAN DU KOMMENTERAR, LÄS DETTA:

- Designen är gjord av http://fames.se/thessys och all kopiering är förbjuden! Ser jag min design på någon annans sida med deras loggo eller liknande, så anmäls personen omedelbart.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback