VACCINATION

Idag har vi tagit vår sista vaccination mot livmoderhalscancer. Jag kan bara säga att den gjorde SKIT ONT!
USCH! Men jag är faktikst inte spruträdd, men det gjorde jätte ont, jag fick den här gråt känslan, vet inte varför.
Men skitsamma.
För övrigt har detta varit en bra dag!
Nu ska jag skriva mitt hemprov, det är så svårt att fokusera på en sak. Men det här ska bli bra!
 
ungefär ett års mellanrum.. fjortis högst upp, vem tycker *host* tror att hon är snygg? på den översta alltså!

Kommentarer

OBS! INNAN DU KOMMENTERAR, LÄS DETTA:

- Designen är gjord av http://fames.se/thessys och all kopiering är förbjuden! Ser jag min design på någon annans sida med deras loggo eller liknande, så anmäls personen omedelbart.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback