TUMBLR

Är redigt sugen på att skaffa tumblr, eftersom jag älskar att ta kort och så, så skulle det vara kul att få dela med mig av mina foton. Vet bara inte vad jag ska heta..
Idag vaknade jag hos Alicia, sov där igår. Idag har jag varit med Anton, och snart ska jag äta. 
Ikväll kanske jag sover hos Alicia igen, eftersom hon ska till Grekland imorgon kväll.
Kommer sakna henne så himla mycket, jag är tom utan henne.
Jag ska försöka fixa mycket bättra uppdatering till er! Jag vill verkligen det, jag vill satsa mer energi på bloggen. 
Men varför jag inte har gjort det tror jag beror på stress och oro.
 
Nu ska jag iallafall kolla på konfirmation & skolavslutningsklänning, vilket kommer vara samma klänning.
 
Kram på er!
 
 
 

Kommentarer

OBS! INNAN DU KOMMENTERAR, LÄS DETTA:

- Designen är gjord av http://fames.se/thessys och all kopiering är förbjuden! Ser jag min design på någon annans sida med deras loggo eller liknande, så anmäls personen omedelbart.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback