SVAR PÅ FRÅGESTUNDEN DEL 2

- vilken är din favorit färg? - Jag har ingen speciell favorit färg, jag älskar alla färger typ.

- vilken är din bästa / sämsta egenskap?
- Min bästa egenskap är att jag vågar står för mina åsikter, vågar visa vem jag är och är mig själv. Att jag är ganska social och inte så blyg. Att jag har musikaliska begåvningar, vilket låter väldigt skytigt men jag menar inte så, jag älskar att spela teater, dansa och sjunga osv. 
Min sämsta egenskap att jag kan bli väldigt lätt sur, och irriterad. Men också att jag kan säga allt jag tänker, eller inte exakt allt men mycket. 

- vad gillar du mest med anton?
 - Det jag gillar mest med Anton är svårt att säga, han är så himla bra! Han är pålitlig, snäll så in i helvete, mysig och en underbar person! Jag litar på honom och jag känner mig hur trygg som helst när jag är med honom. Han är också trogen, och det känns så himla bra!
 
- vilken dag i veckan är din sämsta dag och varför? 
-Min sämsta dag i veckan är söndagar, dom är så sega och det finns nästan ingenting att göra. 
 
-vad är det första du tänker på när du hör ordet MAJS? 
Det första jag tänker på när jag hör ordet majs är sånna där små burkar med euroshopper, det är lätt den godaste majsen!! 
-vad är det bästa du vet? 
-Det bästa jag vet är att vara med mina vänner och folk jag trivs med, det låter så typiskt.. Men Det ALLRA bästa jag vet är att äta, det är verkligen min passion i livet. Speciellt skräpmat, älskar det! Jag är inte alls nyttig, pff vilken lögn! Jag kan inte vara nyttig, det går inte. Jag älskar ätbara saker för mycket, det är så svårt. Jag kan inte mista min trogne vän maten, aldrig!

-vad är det roligaste som finns?
-Det roligaste som finns är att skratta tills det inte går mer, när man till och med får magknip för att något är
så roligt. 
 
Är du oskuld? 
-Ja, jag är oskuld.

Har du gjort något mer än att pussats? 
-Ja, jag har pussats med tungan, som alla andra också har gjort dock osv.

Kan du ge exempel på rump övningar 
-Jag tränar aldrig min rumpa, och nu ska jag inte få det att låta som om jag tränar för det gör jag inte, jag äter istället. Inte bra.. Men om man vill träna rumpan kan man till exempal lägga sig i sit-ups ställning, och sedan lyfta rumpan och hela bålen upp och ner. Ett annat tips är att till exempel rulla rumpan, eller rulla höfterna. Då blir man mjuk i höfterna och det blir bra!

Kan du göra en video där du visar hur du fyller i dina ögonbryn, inte förklarar? 
Ja, det kan jag göra. Jag ska göra det när jag får tid.

Om du är oskuld när vill du bli av med den? Och hur ska det vara? Tex i soffan med ljus? 

Jag skulle vilja bli av med den när jag är åtminståne 15 år, jag vet att ingen bryr sig om den där lagen. Man ska göra det när man känner sig redo. Men jag skulle känna mig tryggare om jag var 15 år när jag tappade oskulden. Jag får alltid skuldkänslor så lätt, och jag skulle ångra mig som fan om jag gjorde det nu. Jag skulle tycka att det hade varit mysigt om man låg och kollade på en film, med lite ljus tända till exempel. 

När vill du ha din första fylla? 
-Jag skulle vilja ha min första fylla när jag är 17-18, eller vid studenten. Jag vill verkligen inte dricka, jag tycker det är obehagligt med fulla människor och jag vill själv inte vara en av dom. Jag är också rädd och vet inte hur jag skulle vara när jag är full.
 
Förlåt så hemskt mycket för att detta har kommit flera månader senare, jag är verkligen jätte ledsen men jag har prioriterat skolan före. Nästa gång jag har frågestund svär jag på att svara på frågorna inom en vecka, annars dansar jag naken på borden i kapphallen.
 

Kommentarer

OBS! INNAN DU KOMMENTERAR, LÄS DETTA:

- Designen är gjord av http://fames.se/thessys och all kopiering är förbjuden! Ser jag min design på någon annans sida med deras loggo eller liknande, så anmäls personen omedelbart.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback