NO

Håller på med No hemprovet som ska vara inne imorgon just nu. Kan inte fatta att jag alltid sitter sista dagen med allt, fast vi har fått fyra veckor på oss..
Nu ska jag vara nyttig! Jag måste verkligen, jag håller på att tappa allt och det får inte hända. 
Jag vet man ska vara nöjd med sig själv osv osv osv, men jag måste få en bra kropp för att kunna vara det.
Jag känner att det är en bit kvar av det, och jag kommer lyckas.
Bara jag har den riktiga viljan och envisheten.
Så är det med allt!

Kommentarer
Postat av: Åsa

Du är alltid allra bäst så som du ÄR! Jättekram!!! // Mamma

2013-04-11 @ 21:20:11

OBS! INNAN DU KOMMENTERAR, LÄS DETTA:

- Designen är gjord av http://fames.se/thessys och all kopiering är förbjuden! Ser jag min design på någon annans sida med deras loggo eller liknande, så anmäls personen omedelbart.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback