NETSCAN

Idag var alla på Netscan, det var faktiskt väldigt intressant. Det är verkligen hemskt hur vissa människor kan hålla på, usch! Jag har varit med om en sådan där klockren pedofil grej en gång, jag och Jossan var inne på chatroulette. Det kom fram en med avstängd kamera, alltså var det bara svart. Så skrev han "Hej jag heter Alexander och är 16 år"

Alltså han skulle lika gärna kunna "Hej jag är en pedofil och är 54 år"  Usch, det är äckligt och obehagligt.
Men han som pratade idag var iallafall jätte duktig! 
 
Nu ska jag kolla på konfirmationsklänning och skor på nelly. 
 love u sissy

Kommentarer
Postat av: holenius

Men icky!

2013-04-24 @ 18:31:06

OBS! INNAN DU KOMMENTERAR, LÄS DETTA:

- Designen är gjord av http://fames.se/thessys och all kopiering är förbjuden! Ser jag min design på någon annans sida med deras loggo eller liknande, så anmäls personen omedelbart.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback