GODMORGON

Idag har jag tänkt att jag ska plugga.. Inte kul alls, men det är smart att göra det nu på lovet så jag inte ligger efter när vi väl börjar igen. Jag ska göra mitt NO hemprov, det ska bli jättebra har jag bestämt mig för!
Funderar på att gå ut och springa eller nåt, vill verkligen få upp konditionen igen!

En av mina läsare ville att jag skulle ta kort på min Big Ben som jag la ut här om dagen, det är en spargris faktiskt men jag använder den som prydnad bara. 
Jag visste inte riktigt vilken sida som var höger, eller jo det är klart att jag vet vad som är höger och vänster, men jag tog kort på alla fyra sidorna istället.
 

Kommentarer

OBS! INNAN DU KOMMENTERAR, LÄS DETTA:

- Designen är gjord av http://fames.se/thessys och all kopiering är förbjuden! Ser jag min design på någon annans sida med deras loggo eller liknande, så anmäls personen omedelbart.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback