GOD KVÄLL

Nu är jag i Falun hos mormor och morfar med Hanna. VI åkte tåg hit på förmiddagen och kom fram ungefär halv 1. Vi gick på stan och fikade hemma sedan. Om en timme ska vi gå upp till gruvan och kolla på körsången och majbrasor. Vi sover här inatt och åker hem imorgon innan lunch
Mitt andra handsval till klänning finns nu i min storlek, fast jag är osäker om jag vill ha den?
Håå.. det är jobbigt det här med klänningar.. Men jag och mamma ska kolla imorgon.
Ha en bra Valborg och första Maj nu allihopa!

 

Kommentarer

OBS! INNAN DU KOMMENTERAR, LÄS DETTA:

- Designen är gjord av http://fames.se/thessys och all kopiering är förbjuden! Ser jag min design på någon annans sida med deras loggo eller liknande, så anmäls personen omedelbart.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback