FULLT UPP

Godmorgon! Vaknade för typ 45 minuter sen. Nu sitter jag själv vaken och jobbar NO. Idag har jag mycket att göra, faktiskt är det inget av det som är kul. Men jag ska göra matten, och NOn, sedan ska jag städa hela huset så jag får lite pengar. Imorgon ska jag träffa Minna och vi ska gå och bada, ska bli så himla kul att träffa henne, känns som det var 100 år sedan! Men också att bada, jag har inte badat i nya bassängen än :D
På söndag ska vi åka på AIK match, det ska bli jättekul! Verkligen!


Kommentarer

OBS! INNAN DU KOMMENTERAR, LÄS DETTA:

- Designen är gjord av http://fames.se/thessys och all kopiering är förbjuden! Ser jag min design på någon annans sida med deras loggo eller liknande, så anmäls personen omedelbart.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback