DÅLIG UPPDATERING

HEJ!
 
Jag är medveten om extremt dåligt bloggande på oleniuskajsa på senaste tiden.. Jag var på AIK match igår, det var skitkul som vanligt, eller jag har varit på fotbollsmatch en gång tidigare vilket var sjukt kul!
Iallafall blev det 0-0, det blev lite lång tråkigt i slutet av matchen när det inte hände något. 
På vägen hem stannade vi på MAX, älskar det! Så himla gott, fast donken är ju gott de med.
Kan egentligen inte bestämma mig vilken av dom som är godast, cheese är gudomliga!
Jag tänker skita i att vara nyttig,  jag menar mat är mitt liv, jag lever för mat! Vart skulle mitt liv ta vägen om jag skulle banta?? Liksom då skulle jag få äta typ sånna där protein shakes eller nåt, inte min stil!
Jag gillar inte nyttig mat, eller sallad är ju gott, men inte såhär över nyttiga saker, utan kalorier osv.
Jag har inte världens snyggaste kropp, och visserligen skulle jag vilja förbättra den tills vi ska bada och till sommaren.
Men jag orkar aldrig, och snabbaste vägen att gå ner i vikt är att trappa ner på mat, egentligen. MEN DET SÄMSTA!
 
Tips: Mat är livet, sluta aldrig äta tjejer, och killar! (tror dock inte att någon kille läser min blogg)
Men om ni vill gå ner i vikt och få en snyggare kropp, träna er till den och ät rätt.
 
Det ni kan börja med är att sluta äta socker, och tro mig det är svårt som fan, men bara i början. När ni väl vänjer er kommer det vara super lätt att stå emot, ni kommer inte ens ha något sockersug.
 
Steg två är att äta nyttigare, det måste inte vara att börja med protein skit och sånt. Utan äta mindre fetter, som pizza, donken, mycket smör och ost, chips osv. 
Men som ni vet finns det bra fetter också, för kroppen behöver fett! Man ska äta näringsrik mat, mest sallad, kött och potatis eller något. Men man kan också äta lite mindre, för då vänjer sig magsäcken efter till exempel en  portion, så sedan kommer du bli mätt på det. Då krymper också magsäcken, tror jag iallafall. Men också är det viktigt att träna, att springa kanske varannan dag och träna musklerna också¨. 
 
ÅH, känns som ett hemkunskapsprov det här. Jag är inte 1000000% säker på allt, men det här är MINA tips och så som jag tänker, det här ska jag försöka följa för att få min drömkropp. Det är en lång och tuff väg dit, but totally worth it!
 

Kommentarer

OBS! INNAN DU KOMMENTERAR, LÄS DETTA:

- Designen är gjord av http://fames.se/thessys och all kopiering är förbjuden! Ser jag min design på någon annans sida med deras loggo eller liknande, så anmäls personen omedelbart.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback