DÅLIG UPPDATERING

Min blogg.se app laggar igen.. Åh stör mig så himla mycket, det är min favorit app efter instagram. 
Idag har vi iallafall firat min lillasyster som hr fyllt 12 år idag.  Nu på eftermiddagen kom Anton, Johan & Alfred in till mig, och sedan gick vi och tittade på Hannas teater föreställning. Nu ska vi snart äta, och jag ska nog fixa en room tour video till er idag. Bara om jag hinner vilket jag tror att jag gör. 
Imorgon är det bad.. Det ska bli jättekul, nu har jag en ny bikini. Har glömt säga det till er, men min svarta som jag beställde kom för ett tag sen, men den såg så himla stor ut, och det var ingen vadd eller något, såg ut som en dam bikini. Så vi skickade tillbaka den. Nu har jag köpt en rosa/orange på Lindex, tycker om de jättemycket! 
Det enda man får tänka bort är ångesten.. Alltså jag kollade på bilder från januari.. Tycker jag var finare då, och då hade jag finare kropp också. Jag har blivit så otränad på senaste tiden. Men jag ska fan träna upp det tills i sommar, jag måste ha bra kondition igen! Känslan att må bra i kropp & själ  är obeskrivlig!

Kommentarer
Postat av: Maja

Kajsa är är och kommer alltid att vara jätte fin! <3

2013-04-21 @ 22:52:46

OBS! INNAN DU KOMMENTERAR, LÄS DETTA:

- Designen är gjord av http://fames.se/thessys och all kopiering är förbjuden! Ser jag min design på någon annans sida med deras loggo eller liknande, så anmäls personen omedelbart.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback