BRYR MAN SIG ELLER INTE?

Kan vara en "lätt" fråga, men det är den inte egentligen. De flesta som säger "Jag lutar mig tillbaka och bara skrattar", eller "Jag låter det gå in genom ena örat, och ut genom det andra". Det är lögner! Man tar åt sig, man gör det! Eller det är klart, vissa kanske inte tar åt sig, men jag tror att dom flesta gör det. 
Om någon kommenterar att jag är asful till exempel, då går det inte in genom ena örat och ut genom det andra, utan det går in genom båda öronen och stannar och ekar i mitt huvud.
 
Jag tar åt mig väldigt mycket av vad folk säger till mig, jag tror att jag är starkare än vad jag egentligen är. Men det är inte så att jag får hatkommentarer, för det är jag jätte glad över!
Men när man väl får någon kommentar eller får höra att någon har sagt något om mig, då blir jag bara ledsen..
 
Men man ska försöka att inte ta åt sig av dumma saker, för alla tycker inte lika som den elaka, det finns andra människor som är snälla. Som han under!♥
 

Kommentarer

OBS! INNAN DU KOMMENTERAR, LÄS DETTA:

- Designen är gjord av http://fames.se/thessys och all kopiering är förbjuden! Ser jag min design på någon annans sida med deras loggo eller liknande, så anmäls personen omedelbart.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback