truth

Vetinte varför jag skriver detta inlägg men jag har inget för mig.
Har gjort min tråkiga engelska läxa för imorgon sen ska jag städa Dinas bur också, om jag orkar annars gör jag det imorgon. 
10 sanningar om mig själv.
  • jag sover med ett gosedjur
  • jag blir svartsjuk för ingenting
  • jag blir sur för ingenting
  • jag älskar att vara övertrött
  • jag jämför mig själv ofta
  • fokuserar för mycket på det dåliga
  • min högsta önskan är att få kiwi
  • i hela sjuan hade jag brunt på läpparna
  • jag rakade inte benen i början av sjuan
  • jag är 1,58
 

Kommentarer

OBS! INNAN DU KOMMENTERAR, LÄS DETTA:

- Designen är gjord av http://fames.se/thessys och all kopiering är förbjuden! Ser jag min design på någon annans sida med deras loggo eller liknande, så anmäls personen omedelbart.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback