svar på tal

 
Har skrivit svaren med krusiv som ni ser och ett tal streck, hoppas ni är nöjda med era svar! Men jag kommer inte skriva allt för privata saker här. Kramisar! (vetinte varför jag hade den häe stilen, den är rolig ^^)
Anonym
 
Vem är du kär i? - Jag kommer inte skriva ut det här, och jag vetinte om jag är riktigt kär i nån, brukar däremot få små crushar på folk rätt ofta..;)
 
Bianca och minna är väll dina bästa vänner? -Japp! Men vi får inte glömma Alicia. Har svarat på den här frågan 100 gånger, men de bästa vännerna på jorden är Alicia, Minna & Bianca! ♥

Förlåt om det är dåliga frågor eller om du svarat på det förrut men jag kikade just in på bloggen och vet inte så mycket om dig:)  -Inte dåliga frågor! Tack för att du kommenterade!

Annalinnen
Vad heter din kanin? (jag har glömt) - Hihi, min kanin jag har nu heter Dina. Och min kanin som jag saknar och jag förlorade i sommras hette Mysan♥

Hur sminkar du dig? -Jag brukar ha lite foundation och mascara. Börjar sluta med puder, men jag fyller inte i ögonbrynen längre. ^^ 
Gillar du godis ? -Jag älskar godis och sötsaker! Men jag har godisförbud nu, men jag äter dock mycket annat sött. Efter jul avbryter jag det! :P

kram -- annalinn -Tack för att du kommenterade! Kramar! 

 

Britt-Marie Jansson
Berätta 10 saker som ingen vet om dig! -Hej Hanna! (Det är min syster som driver om ni undrar) 
  • jag blir sur jätte lätt
  • jag har agriationsproblem (ingen sjukdom eller nåt) jag har det av naturligheten^^
  • jag tar egopics jätte ofta
  • jag slarvar bort pluggtid
  • ofta skriver man att man ska plugga men det kommer annat i mellan
  • jag har inte tränat zumba på ett halvår bortsett från igår
  • har en sjuk träningsvärk 
  • jag älskar att äta
  • jag har ett gosedjur

Kram Britt-Marie -kram på dig hanna!

Ina 
1.Favorit film? -Jag brukar inte se på film så ofta men det är twilight breaking dawn part 1, lol, american virgin, american pie, beck, jägarna 2

2.Favorit bok? -Läser aldrig böcker, men blondinbellas bok är riktigt bra! Man får bättre självkänsla av den!
3.5 saker du skulle ta med dig till en öde ö? -oendligt med mat, kabam, lyxhus, telefon, teleporteringsapparat.

Tack för att du kommenterade! 

minnanas

några frågor till dig sötnos : 

1. sommar/vinter -sommar tror jag, sommar är roligast, vinter är mysigast.
2. födelsedag/jul - Jul, det är så mysigt!
3. favoritfilm? -samma svar som där uppe ^^
4. favoritmat? -allt! men mest etna mat, donken kina mat, renskav och ris, nudlar (onyttiga tjejen)
5. favoritlåt? -har så många! men det är nog when we stand together med Nickelback
6. favoritartist? -Nickelback,Akon,Hot chelle rae, Miley Cyrus och massa fler
7. om du fick välja 3 saker att ta med till en öde ö, vad skulle det vara? -Någon av dom där uppe! ^^

8. favorit frukost? -vaniljfil, all-bran-flingor, riktigt god macka

9. vad andvänder du för smink? -hihi samma som högre upp :P

kramis -Tack för att du kommenterade, love you kramis! ♥

 

 

 


Kommentarer

OBS! INNAN DU KOMMENTERAR, LÄS DETTA:

- Designen är gjord av http://fames.se/thessys och all kopiering är förbjuden! Ser jag min design på någon annans sida med deras loggo eller liknande, så anmäls personen omedelbart.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback