Ser mig själv som mogen

Japp, jag VET att de flesta tycker att jag är fjantig och omogen. Men vad är omogen egentligen? Är det verkligen moget att vara halvnaken i skolan? Är det moget att vara stoneface och bara skratta ÅT folk eller att ligga med alla killar, dricka och röka? Jag har aldrig rökt eller druckit, och jag ser ingen nytta med att göra det heller så jag avstår. Ni får säkert alla en chock nu när jag tycker att jag är mogen, men då finns det många olika betydelser på det lilla ordet. Jag playar inte runt varje kille i landet, jag väntar på den rätta. Om man har 3 stycken i månaden hur ska man då kunna veta vem som är den riktiga?
Eftersom jag skrattar rätt mycket och fjantar ser folk mig som barnslig, okej shit tha fucking same, alla är unika och jag är inte en sån människa. Jag är mogen på ett annat sätt än er andra tjejer. And i'm proud of it


Kommentarer

OBS! INNAN DU KOMMENTERAR, LÄS DETTA:

- Designen är gjord av http://fames.se/thessys och all kopiering är förbjuden! Ser jag min design på någon annans sida med deras loggo eller liknande, så anmäls personen omedelbart.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback