Dator

Sitter vid datorn nu, herregud va längesen! Jag har de senaste veckorna användt mig av endast min mobil att blogga, kolla facebook osv. Fick massa gulliga kommentarer som jag ska svara på senare! Gör inte ett inlägg till varje utan skriver svar till det inlägget ni kommenterade. Blir super glad! Tack till er som kommenterar namn, alltid kul! Nu ska jag snart hoppa in i duschen sen ska jag lägga mig i min säng med ett tänt ljus, dricka vatten och lyssna på musik. 
Gamla bilder..
Minnen från 7an
 
saknar ihjäl mig, detta var lovelife

Kommentarer

OBS! INNAN DU KOMMENTERAR, LÄS DETTA:

- Designen är gjord av http://fames.se/thessys och all kopiering är förbjuden! Ser jag min design på någon annans sida med deras loggo eller liknande, så anmäls personen omedelbart.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback