Känner såhär

Alla Facebook statusar.. så trött på dom flesta av dom. Till exempel som "gilla så skriver jag i chatten, ditt utseende i skala, 3 ord eller kram irl. Alltså seriöst!? För det första, vem går fram helt random och kramar någon man ENDAST har kontakt med via Facebook och kramar? Löjligt att skriva när man inte ens gör det.. Samma med att skriva om en i chatten.. Då tänker jag såhär, ska du inte skriva om mitt utseende kan du ge fan i och skriva. Tänk er själva hur det känns att få "snäll :)" i chatten? Vadå är jag ful eller? Haha blir trött på det där, fick ett sånt meddelande på Facebook här om dagen.. Blir upprörd.


Kommentarer

OBS! INNAN DU KOMMENTERAR, LÄS DETTA:

- Designen är gjord av http://fames.se/thessys och all kopiering är förbjuden! Ser jag min design på någon annans sida med deras loggo eller liknande, så anmäls personen omedelbart.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback