Godnatt

Är rätt trött nu, är äntligen klar med svenskan, har pluggat lite so också. Skoldagen har varit helt okej, kan inte beskriva lyckan när man har så har vänner man har! Ni är underbara, ni är mitt allt jag är absolut Inget utan er! Efter skolan gick vi på konfa. Sedan tog jag sällskap med Bianca och Alicia. vi stannade vid platsen där den unga killen hittades avliden. Jag önskar dig all lycka i himlen, vila i frid! Jag är så glad att jag har det som jag har det precis nu! Och Något av det bästa jag vet är när jag får tillbaka kontakten med någon jag förlorat den med tidigare. Obeskrivligt! Imorgon ska jag va med Kajsa på eftermiddagen, riktigt längesen! Sedan efter det hem och plugga igen. Godnatt kära läsare.


Kommentarer

OBS! INNAN DU KOMMENTERAR, LÄS DETTA:

- Designen är gjord av http://fames.se/thessys och all kopiering är förbjuden! Ser jag min design på någon annans sida med deras loggo eller liknande, så anmäls personen omedelbart.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback