Dagen

Världens bästa dag! 
Den här dagen har varit himla bra, den bästa på sjukt länge.
Det bästa idag var idrotten, jag är så nöjd över mig själv nu. Jag gjorde ett mål på fotbollen :D
Känner mig så himla glad och duktig, idag kunde jag verkligen bevisa att jag också kan och att jag också är bra. I början gick det liksom dåligt, men om man bestämmer sig för att det ska gå bra så gör det det! Kommer köra på samma instälning imorgon och hoppas på samma konsekvenser. Efter skolan följde Anton med mig hem igen, vi hade ingen spanska så vi gick hem och åt mellis. Sedan gick jag på teater, det är faktiskt jävligt kul ibland! När jag kom hem åt jag vardagslyx middag-pannkaka.^^ Nu har jag gjort klart SO läxan på studi.se
Den här gången ska jag bara kötta mig fram till A, jag ska fan fixa det! Jag vet att jag kan.
 

massa gamla bilder<3
 


Kommentarer

OBS! INNAN DU KOMMENTERAR, LÄS DETTA:

- Designen är gjord av http://fames.se/thessys och all kopiering är förbjuden! Ser jag min design på någon annans sida med deras loggo eller liknande, så anmäls personen omedelbart.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback