taggad

Blev taggad lite random nu, vetinte riktigt känns bara bra när jag lyssnar på musik.
Mår så bra av det, idag ska jag bara vara hemma och ta det lugnt. Orkar inte gå på Ludvika festen idag, var meningen att jag och Bianca skulle gå på Ludvika festen idag men eftersom Bianca va lite små sjuk och jag ska försöka vila bort ontet i halsen så tar vi det imorgon istället. Nu är det ett erbjudande på McDonald's att man kan hämta ut en McWrap, från McDonalds appen. Har inte gjort det än, men det testar jag och Bianca imorgon.
Seriously, saknar skolan enormt mycket nu alltså! Saknar SO med Hasse, saknar klassen, alla kompisar och mitt skåp!
Vill inte ha sommarlov längre, vill träffa alla igen!
 
memories
 
 

Kommentarer

OBS! INNAN DU KOMMENTERAR, LÄS DETTA:

- Designen är gjord av http://fames.se/thessys och all kopiering är förbjuden! Ser jag min design på någon annans sida med deras loggo eller liknande, så anmäls personen omedelbart.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback