Sämst uppdatering

Jag är ledsen att jag inte har bloggat på några dagar nu men i förrgår fick jag feber och
var halvdöd den dagen, sen hade jag inte feber igår men på kvällen frös jag ihjäl.
Min hals gör as ont när jag sväljer så imorgon på dagen ska jag nog gå till doktorn.
Igår såg jag och hela ludvika panetoz! Fyfan va mäktigt det va!
Dom sprider verkligen glädje, fick en av doms autograf och sen några bilder och kramar men
att se dom va lätt bäst!
Idag hade jag en grym dag med Josefine & Ronja, grymt kul!
Ska blogga varje dag nu, promise
 
 
fan va cool han är, snygg

Kommentarer

OBS! INNAN DU KOMMENTERAR, LÄS DETTA:

- Designen är gjord av http://fames.se/thessys och all kopiering är förbjuden! Ser jag min design på någon annans sida med deras loggo eller liknande, så anmäls personen omedelbart.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback