Godisförbud

NU har jag och min syster startat ett godisförbud som ska hållas till Jul.
Vi får inte äta godis, chips, ostbågar osv. Vi ska försöka hålla oss undan från läsk också. Alltså även om det är svårt i början så är det verkligen värt det! Man mår så sjukt mycket bättre utan sånt, du går ner i vikt. Du får bättre ork och kondition. Du orkar mer och kanske får mer träningslust. Jag har bestämt mig för att variera denna blogg, alltså inte byta hela tiden för det är bara drygt ellerhur? Jag ska mer variera om vad jag skriver här. Jag ska skriva om min vardag och om annat till exempel mat, träning, smink och inte glömma MUSIK. Musiken är det som får mig att må bra, jag lyssnar verkligen på allt! Så kommentera gärna om ni har något förslag om nåt jag ska skriva om eller nån fråga. Jag kommer svara på alla frågor, jag älskar det! Ha det super bra!


Kommentarer

OBS! INNAN DU KOMMENTERAR, LÄS DETTA:

- Designen är gjord av http://fames.se/thessys och all kopiering är förbjuden! Ser jag min design på någon annans sida med deras loggo eller liknande, så anmäls personen omedelbart.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback