Better in my hals

Min hals är mycket bättre nu, gör bara lite ont när man sväljer. Ska ner till Willys och köpa b&j glass,
kanske blir ännu bättre i halsen då? Ska iallafall försöka fortsätta hålla mig borta från godis, har ändrat lite men... såhär ligger det till i mitt godis förbud: Jag har godis uppehåll nu, har gått väldigt bra hittils! :D
Sen den första augusti så har jag godis förbud. Är taggad tills då, för då är det bara 20 dagar kvar tills skolan :)
Ha en skön dag! :D
 
Hittade en fett fin bild på Bianca från golfen med klassen, nu är hon äntligen hemma! Imorgon blir det girltalk!
 

Kommentarer

OBS! INNAN DU KOMMENTERAR, LÄS DETTA:

- Designen är gjord av http://fames.se/thessys och all kopiering är förbjuden! Ser jag min design på någon annans sida med deras loggo eller liknande, så anmäls personen omedelbart.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback