Trött

Idag har jag vart med Alicia typ hela dagen. Vi gick på stan och gick förbi där Bianca jobbar, imorgon ska vi träffa henne, saknar henne jätte mycket! Nu på kvällen har jag vart med Anton, vi kollade på gamla wild kids filmen, min idé om ni undrade eller nåt och tyck att jag är en tönt, men den säsongen va bäst. Lite minnen skadar aldrig! Imorgon ska jag på dagen packa ihop lite till loppisen. Bara 13 dagar kvar tills min gode vän Svennis fyller 14!!❤ på bilden råkade vi blunda samtidigt, älskar bilden!


Kommentarer

OBS! INNAN DU KOMMENTERAR, LÄS DETTA:

- Designen är gjord av http://fames.se/thessys och all kopiering är förbjuden! Ser jag min design på någon annans sida med deras loggo eller liknande, så anmäls personen omedelbart.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback