Minna ♥

Nu är Minna hemma, världens finaste Minna är äntligen hemma!
Jag saknar henne så sjukt mycket, jag hoppas att jag hinner träffa dig snart innan jag 
åker till Stockholm. Minna, du betyder så mycket för mig!
Jag litar på dig till 100%, du är verkligen någon jag ser upp till.
Grejen är att anledningen till att allt har blivit som det har, (du vet vad jag menar)
är att jag är avundsjuk på dig, det är sant och nu säger jag det!
Du sjunger som en gud, du är så fin och är så bra på allt! Din insida är så varm, och din utsida är så vacker.
Detta är förklaringen till allt, jag är avundsjuk på dig, jag vill bli som dig.
Du bryr dig om alla, och tänker på hur alla andra har det. Du är någon jag ser upp till på riktigt, hoppas du ser
detta. Jag älskar dig minna, jag saknar dig!
 
Jag saknar dig så det gör ont.

Kommentarer

OBS! INNAN DU KOMMENTERAR, LÄS DETTA:

- Designen är gjord av http://fames.se/thessys och all kopiering är förbjuden! Ser jag min design på någon annans sida med deras loggo eller liknande, så anmäls personen omedelbart.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback