Gästbloggning

Hejhej alla Kajsas läsare! Jag heter Alicia och skulle ha gästbloggat nu när Kajsa har varit borta, men jag är superdålig på att blogga när det är sommarlov så det blev bara ett inlägg idag.. Förlåt men ska bättra mig nästa gång! ;) Jag och Kajsa har känt varandra sen förskolan och Kajsa är världens bästa vän, jag är verkligen lyckligt lottad som har henne. Det är synd att vi bråkar så mycket som vi gör, men du ska veta att jag älskar dig lika mycket ändå! Världens bästa vän är vad du är! ❤


Kommentarer

OBS! INNAN DU KOMMENTERAR, LÄS DETTA:

- Designen är gjord av http://fames.se/thessys och all kopiering är förbjuden! Ser jag min design på någon annans sida med deras loggo eller liknande, så anmäls personen omedelbart.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback