Suprize

Igår kväll sov jag över hos Alicia, jag fick tacos och vi såg x factor. Idag på morgonen ringde klockan halv sex och jag hade ingen vad som skulle hända. Vi åt frukost och gick vidare mot bussen som gick till Stockholm. Har varit där hela dagen med Alicia, hennes mamma och Peter. Dagen har varit helt fantastisk med massa nytt, eller inte så jätte mycket men alltid något. Visar det senare om jag orkar. Tack för dagen bästavän! Vill bara tacka för alla kommentarer som är på Antons sida. Det uppskattas!


Kommentarer

OBS! INNAN DU KOMMENTERAR, LÄS DETTA:

- Designen är gjord av http://fames.se/thessys och all kopiering är förbjuden! Ser jag min design på någon annans sida med deras loggo eller liknande, så anmäls personen omedelbart.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback