Hemma

Fick sluta mycket tidigare idag, det är så himla skönt att vi inte har nå läxor eller nåt nu sista veckan. Den här dagen har varit skit bra! Jag känner verkligen att jag har tagit tillbaka det jag skulle ha tagit tillbaka för länge sedan. På so'n gick klassen en promenad och sedan fick vi klubbor fast jag och Alicia köpte kakor istället eftersom vi har godisförbud. Idag ska jag bara vara hemma och äta och ta det lugnt. Anton kommer senare efter han har gymmat, jag ska förresten snart fixa gymkort men det är lite special med det här med intyg av skolsyster osv.. Men jag ska fixa det. På söndag går mitt godisförbud ut! :D


Kommentarer

OBS! INNAN DU KOMMENTERAR, LÄS DETTA:

- Designen är gjord av http://fames.se/thessys och all kopiering är förbjuden! Ser jag min design på någon annans sida med deras loggo eller liknande, så anmäls personen omedelbart.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback