håltimme..

Nu sitter jag hemma och äter macka och dricker varm choklad. Vi hade först idrott på morgonen, sen var vår musik lektion inställd så då gick jag hem. Jag börjar fem i ett sen. Har inte bloggat nå bra på senaste tiden känner jag, jag har liksom inte haft nåt intressant att skriva om. Men jag ska försökaa bättra mig. Igår iallafall kom anton till mig på eftermiddagen. Vi hade glass date med nere i källaren, Hanna var också med. Sen snackade jag och Anton jätte länge om allt möjlgt, det är så skönt att bara snacka ibland. Idag efter skolan vet jag inte vad jag ska hitta på, kanske så är jag med Anton igen. Hah jag är med han mer än jag är med mig själv.. Det är så skönt att ha någon där som älskar en för hur jag är och ser ut precis som jag är. Han bryr sig inte om jag har stora bröst eller inte, han älskar mig. Det känns så bra med honom, allt känns så bra med honom. Ingen kan få en bättre kille än den jag har!

Kommentarer

OBS! INNAN DU KOMMENTERAR, LÄS DETTA:

- Designen är gjord av http://fames.se/thessys och all kopiering är förbjuden! Ser jag min design på någon annans sida med deras loggo eller liknande, så anmäls personen omedelbart.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback