8D❤

Åh jag älskar min klass, sista dagen var skit kul! Kommer sakna alla så in i helvete.. Vi körde doobido, lapp lek och picturnary. Igår innan jag åt middag var jag med Alicia och Anton. Vi snackade, vi snackade verkligen djupt. Världens bästa! Åh vad jag älskar er!

På kväll åt jag middag med tjejerna, det var jätte mysigt! Efteråt, blev vi "jagade" av några killar. Men det visade sig att dom bara ville lämna tillbaka min mobil som jag tappade. De ringde till pappa och lämnade den hemma hos mig när jag var hos Alicia. Riktiga ängel pojkar!

Sov hos Alicia igår, vi åt b&j och snackade och kollade på tv. Nu är jag hemma och ska städa rummet, godisförbudet gick ut idag! Idag blir det godis! Mitt liv är just nu perfekt! Inte bara godiset, utan allt!❤


Kommentarer

OBS! INNAN DU KOMMENTERAR, LÄS DETTA:

- Designen är gjord av http://fames.se/thessys och all kopiering är förbjuden! Ser jag min design på någon annans sida med deras loggo eller liknande, så anmäls personen omedelbart.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback