Världens bästa klass

Åh va roligt detta har varit, så mycket nya minnen har vi skaffat oss! Och jag har fått bättre kontakt med vissa i klassen jag inte hade så bra kontakt med tidigare. Vi somna typ halv 4 igår, det var då det blev helt tyst. Vi lagade hamburgare i hemkunskapen, sen hade Gunilla bakat tårtbottnar så vi gjorde en liten tårta. Sen körde vi Funny bunny, då ska man stoppa in så många mashmellows i munnen men ändå kunna säga funnybunny! Sen såg vi amarican pie, och åt snacks. Sen var vi i hela skolan och körde typ kurra gömma, det va super mysigt! Kiwi ❤


Kommentarer

OBS! INNAN DU KOMMENTERAR, LÄS DETTA:

- Designen är gjord av http://fames.se/thessys och all kopiering är förbjuden! Ser jag min design på någon annans sida med deras loggo eller liknande, så anmäls personen omedelbart.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback