städa

Idag har jag tänkt att jag ska städa mitt rum, och plocka ihop alla mina saker inför 8an.
Hoppas ni inte tycker att jag tjatar om 8an, men som ni redan vet så längtar jag as mycket!
Ska verkkigen kolla i alla lådor osv. det jag vill ha kvar och det jag inte vill ha kvar.
Kan till exempel inte bestämma mig hur jag ska göra med foundationen, jag köpte den på båten till finland.
Men nu, jag ångrar lite att jag köpte den.. Vill inte använda foundation för att vara fin utan jag vill kunna ha "perfekt" hy utan foundation. Ni vet pudret jag köpte på dollarstore, det stinker som ni vet men det funkar bara bra en stund sen efter ett tag går det bort. Jovisst, jag är medveten om att sminket inte är så fasligt bra där ifrån. 
Men jag ska nog köpa ett nytt puder när vi åker til kupolen, funderar på true match från Loreal Paris.
Det pudret är super bra! 
Så det kommer jag underhålla mig själv med idag om det inte dyker upp något annat.
Saknar dig så mycket!
 

Kommentarer

OBS! INNAN DU KOMMENTERAR, LÄS DETTA:

- Designen är gjord av http://fames.se/thessys och all kopiering är förbjuden! Ser jag min design på någon annans sida med deras loggo eller liknande, så anmäls personen omedelbart.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback