Springtur & power walk

Kom nyss hem från en powerwalk/springtur. Jag gick ner till biskopsnäset och där sprang jag 2km spåret, sen gick jag tillbaka hem. Ni tycker säkert att jag har fått nåt tränings ryck. Jo visst det har jag typ, men jag vill komma i form och få upp konditionen! Idag ska jag minna & Bianca se loreen! Kommer bli super kul! Innan ska jag och Bianca åka till dollarstore och handla grejer till åttan. Synd att inte minna kunde följa med dit, men då ska vi träffa henne ikväll istället! ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤


Kommentarer

OBS! INNAN DU KOMMENTERAR, LÄS DETTA:

- Designen är gjord av http://fames.se/thessys och all kopiering är förbjuden! Ser jag min design på någon annans sida med deras loggo eller liknande, så anmäls personen omedelbart.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback