news

Säger bara såhär, ibland hatar jag blogg.se verkligen! Men detta är iallafall det jag har köpt, jag köpte också ett par USA skor och ögonfrans färg men dom bilderna dampade så skitsamma. Igår färgade jag ögonfransarna iallafall, inte så mycket skillnad men lite. 

Svart långärmad tröja med kors - Ginatricot 249:-
 
Ljus tröja med svart kors - NewYorker 139:-
Knyt magtröja - Ginatricot 99:-
Oranga jeans - Ginatricot 49:-
Trosor  - Ginatricot 149:-
Bandeau - Ginatricot 59:-
True match puder - hm 149:-
Svarta shorts - Ginatricot 29:-
 
(Usa skorn - skohuset 249:-, Ögonfransfärg 45:- Ica)
 
 

Kommentarer

OBS! INNAN DU KOMMENTERAR, LÄS DETTA:

- Designen är gjord av http://fames.se/thessys och all kopiering är förbjuden! Ser jag min design på någon annans sida med deras loggo eller liknande, så anmäls personen omedelbart.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback