Mina träningskläder!

För ett tag sen så fixade jag och mamma träningskläder till mig, dom funkar jätte bra och är bekväma.
Igår så var jag, mamma och Pernilla och tittade på springskor, mina gamla var inte bekväma och allmänt konstiga.
Så det blev ett par blå-vita adidas på rean, super bra och jätte sköna, och snygga ;)
Ni ser att det är bilder på 2 olika skor, dom vita och rosa är mammas gamla som hon inte kunde ha eller vad det va,
så dom kunde jag andända som inneidrottsskor. Och nu tänker säkert alla "men varför har hon inte sina springskor på innegympan?" Jo, det är för att sulan vid hälen är ganska hög och dom är till för att springa i och inte ha på boll-lekar till exempel. Visst det går och ha dom, men man kan vricka fötterna, men det beror också på vad vi ska göra för något på idrotten.

Kommentarer

OBS! INNAN DU KOMMENTERAR, LÄS DETTA:

- Designen är gjord av http://fames.se/thessys och all kopiering är förbjuden! Ser jag min design på någon annans sida med deras loggo eller liknande, så anmäls personen omedelbart.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback