Lite om mig själv

Jag heter Kajsa Olenius. Jag älskar att lyssna på musik, dansa, spela teater,sjunga & framför allt vara med mina vänner.
Mina bästa vänner och dom jag umgås med mest är KAbAM, Alicia, Bianca & Minna.
Men jag får inte glömma en kompis som betyder mycket för mig, Erika.
Hon bor i grängesberg, och vi kan inte vara lika mycket som jag kan med KAbAM, men det spelar ingen roll!
Huvudsaken är att jag får vara med henne! Jag älskar skolan, "what the fuck!?" kommer många av er tänka, men jo så är det och jag står för det! Jag har inte alltid älskat skolan, utan det började nu i 7an, när jag träffade en really special person! Ni som känner mig vet vem det är, och ni som inte känner mig tror att ni vet but no!
Och så träffade jag sjukt många nya kompisar, så himla glad över det!
Längtar ihjäl mig till skolan just nu, längtar efter att träffa alla och att konstigt nog gå upp tidigt och fixa sig och lyssna på musik. Vi kommer ju få musik nu, och slöjd. Ska kötta mig igenom åttan, verkligen! Ska fixa alla mina betyg så att framtiden blir nåt å ha. 
 

Kommentarer

OBS! INNAN DU KOMMENTERAR, LÄS DETTA:

- Designen är gjord av http://fames.se/thessys och all kopiering är förbjuden! Ser jag min design på någon annans sida med deras loggo eller liknande, så anmäls personen omedelbart.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback