blogg.se appen dampar

Fick en fråga om att lägga ut bilder på mina träningskläder, jo jag sa förut att jag skulle det men det blev inte typ.
Jo jag ska försöka men det är lite knepigt, ska fixa tidsinställda inlägg till er som alicia gjorde ;)
Hoppas bilderna funkar att ladda upp! 
Imorgon ska jag och alicia upp tidigt för vi ska åka till stugan :D 
Det ska bli kanon kul, så ska packa, bädda till alicia och göra tidsinställda nu fram till klockan 2 för då ska
jag ner till alicia. Ha det bäst!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hadet så kul! loveu♥

2012-08-05 @ 12:10:29
Postat av: minnanas

hadet så kul! loveu♥

Svar: Tack bästavän! Loveu 2! <3
Kajsa Olenius

2012-08-05 @ 12:20:56

OBS! INNAN DU KOMMENTERAR, LÄS DETTA:

- Designen är gjord av http://fames.se/thessys och all kopiering är förbjuden! Ser jag min design på någon annans sida med deras loggo eller liknande, så anmäls personen omedelbart.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback