Livsstil

Den här helgen har jag haft det jättebra! Har tillbringat den med mina favorit personer. Igår sov jag hos Alicia och vi hade vår cheatday. Jag är så jäkla glad över att jag kan och har lärt mig att kontrollera mig själv över att inte äta massa socker på en gång. Jag har inte ens sockersug kvar, jag har gjort så att varje lördag får jag välja något gott att äta. Om det är mat eller fika/godis eller nåt får jag välja själv. Riktigt skönt att detta fungerar, jag mår så bra i det jag äter och när jag tränar.  Jag ska se till att jag håller i detta för alltid för detta är en livsstil inte en diet :-)


Kommentarer

OBS! INNAN DU KOMMENTERAR, LÄS DETTA:

- Designen är gjord av http://fames.se/thessys och all kopiering är förbjuden! Ser jag min design på någon annans sida med deras loggo eller liknande, så anmäls personen omedelbart.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback