BETYG

Alltså jag såg en grej på ask här om dan, nåt som någon hade gillat och så hade det kommit upp. 
Det stod såhär:
"Fan fick bara B på provet. Var såå nära A, shit va dåligt. Så sitter man här med E och ba men åh gumman". 
Jag blir så trött! PÅ riktigt, folk har alltså ännu inte förstått att betygen är individuella!? 
Jag har medelmåtta-betyg. Men grejen är att om jag får B på en uppgift och var nära att få A och är lite tjurig över det är det inte konstigt! För mig var det dåligt att jag inte kom upp till ett A genom att det fattades så lite. Det är så störande när folk inte förstår det. Om man är jätte avundsjuka på höga betyg kan dom sätta igång och kämpa för högre. Visst jag förstår hur de tänker, men man måste tänka utifrån sig själv. Om det var bra presterat för att vara jag eller om jag visste om att jag kunde gjort det bättre. Det är det betyg handlar om! 
Enligt mig iaf, eller kanske inte betygen utan mer prestation. 


Kommentarer

OBS! INNAN DU KOMMENTERAR, LÄS DETTA:

- Designen är gjord av http://fames.se/thessys och all kopiering är förbjuden! Ser jag min design på någon annans sida med deras loggo eller liknande, så anmäls personen omedelbart.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback