SA14b

Jag har förstått det som att jag ska gå i SA14b, och jag ska gå med Anton. 
Egentligen så tror jag att det är bäst att när man är i ett förhållande går man i varsin klass. Men nu är det som det är och jag tror ej att man får byta hej vilt. Så vi får väl se helt enkelt om det fungerar eller ej.
Varför det inte skulle kunna fungera är väl för att jag kan bli svartsjuk osv, och att det finns risk att man tröttnar på varandra när man är med varandra hela dagarna. 
Men jag tänker inte lägga fokuset på att jag kommer bli svartsjuk och sånt, utan jag ändrade inställning när Anton sa att han tyckte att det skulle bli roligt att gå med mig. Då vill ju inte jag gnälla över vad som kan hända, utan jag tycker också att det ska bli roligt att gå med honom. 
Förövrigt så ser jag verkligen fram emot att börja gymnasiet. Såklart kommer jag sakna kyrk och 9D, men jag tror samtifigt att man ganska snabbt kommer släppa gamla klassen och bara fokusera på nu:et. Lika som när jag började sjuan, i början tänkte man "fan vad jag kommer sakna 6B". Haha tror ni jag gjorde det eller? -ne.
Man släpper det gamla snabbt och går vidare, och så tycker jag att man ska göra med alla dåliga saker. 
Även fast det kan vara kämpigt och jobbigt i början så är det bäst i slutändan. 
Att vara en konsekvensetiker är det bästa i längden. 
Men somsagt, det kommer bli rikgit roligt och spännande att lära känna nya människor och komma in i en ny skola, nya lärare, fester och framför allt, MATEN!! 
 

Kommentarer
Postat av: emmie kristoffersson

Åh börjar nian i veckan och är nervös inför gymnasiet redan..
Men tror det kommer gå bra även om ni går i samma klass - kommer fungera super.

Svar: Jaha, det kan vara bra att redan nu börja tänka igenom vilken linje man vill gå. Ja jag hoppas verkligen det, tack!!
Kajsa Olenius

2014-08-17 @ 18:53:31
URL: http://emmiekristofferssons.blogg.se/

OBS! INNAN DU KOMMENTERAR, LÄS DETTA:

- Designen är gjord av http://fames.se/thessys och all kopiering är förbjuden! Ser jag min design på någon annans sida med deras loggo eller liknande, så anmäls personen omedelbart.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback