ÖVERLYCKLIG

Alltså den här veckan har varit helt sjuk, jag har aldrig haft en sån berg-och-dalbanig-vecka i hela mitt liv. 
Jag har typ gråtit två kvällar, varit jätteglad, känt mig ensam, inte kunnat vara mig själv, helt sjuk med andraa ord. 
Men det känns så jävla skönt. Jag har idag bestämt mig att jag ska byta till estet och det gör jag på måndag. Fyfan va roligt det ska bli, jag ska få umgås med människor som får mig att må bra och som gör mig glad. Och jag ska få hålla på med det jag älskar på skoltid!! 
Fyfan va allt känns bra, jag trodde att jag skulle avsluta den här veckan med att vara ledsen över att den här veckan har varit så dålig. Men istället så känner jag mig så himla glad och lycklig över att jag ska börja på estet!! 
Den här helgen är efterlängtad men också så vill jag bara börja på estet så himla snabbt. 
Men ikväll så ska jag med Antons familj på kräftskiva och jag hoppas på en bra kväll, sedan imorgon så ska jag, Anton & mamma till kupan och då ska jag handla nya träningskläder, och en väska. Så vet jag att jag kommer köpa andra saker också, men det ska bli så himla roligt iallafall! 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Aina Strand

Finis!

Svar: Åh tack detsamma! :)
Kajsa Olenius

2014-08-22 @ 14:23:46
URL: http://ainaphoto.blogg.se

OBS! INNAN DU KOMMENTERAR, LÄS DETTA:

- Designen är gjord av http://fames.se/thessys och all kopiering är förbjuden! Ser jag min design på någon annans sida med deras loggo eller liknande, så anmäls personen omedelbart.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback