NY DATOR

Idag så har vi fått våra datorer, det tog ett tag innan vi fick dem. Men det är så jävla skönt att ha en egen dator, den här kommer jag typ använda mer än vad jag använde min "egna". Jag vet egentligen inte varför jag skriver det här inlägget, men det har typ blivit roligt att börja blogga igen. Så jag bloggar väldigt mycket nu och tror att jag kommer göra det framöver, eftersom att jag har något att skriva om nu. (syftar på skolan om ni inte förstod)
Hur som helst så vill jag bara skriva att tack till alla som finns för mig och alltid stöttar mig, jag älskar er oändligt mycket allihop! 
 

Kommentarer

OBS! INNAN DU KOMMENTERAR, LÄS DETTA:

- Designen är gjord av http://fames.se/thessys och all kopiering är förbjuden! Ser jag min design på någon annans sida med deras loggo eller liknande, så anmäls personen omedelbart.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback