KRÄFTSKIVA

Ikväll så ska jag på kräftskiva hos Maja och hela gänget. (Alltså de som jag åkte till spanien med)
Det ska bli riktigt roligt för det var typ 100 år sedan jag träffade alla samtidigt.
Jag har lockat håret i typ en halvtimme men det blev inte så snyggt så jag satte upp håret istället. 
Det blev rätt bra men överväger om jag ska dusch ur det ändå för det är snyggast med utsläppt!
Haha okej viktig information.
Åh det är så skönt att ha en egen dator och att ha blogglust igen!! 
Bra kvalitét.
 

Kommentarer

OBS! INNAN DU KOMMENTERAR, LÄS DETTA:

- Designen är gjord av http://fames.se/thessys och all kopiering är förbjuden! Ser jag min design på någon annans sida med deras loggo eller liknande, så anmäls personen omedelbart.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback