ESTET ELLER SAMHÄLL?

Alltså jag har typ beslutsångest. 
Jag vet ej om jag ska byta till estet. Det här blir tredje gången jag byter isåfall men det måste nog ändå vara värt det. 
Jag har lärt känna två personer i min klass och båda dem funderar på att byta. Vilket känns tråkigt och då vill jag typ inte gå kvar. Det är verkligen inte något problem med att gå med Anton, för utan honom i klassen hade inget fungerat. Men det blir lite lonley om ni förstår att gå med sin pojkvän hela tiden, när man sedan ska byta om på idrotten och andra saker som det delas in tjejer och killar. Jag var verkligen så himla inställd på att jag skulle lära känna alla och jag valde nog gymnasium till mestadels beroende på vilka personer som gick där. Och jag tänkte typ "det är bättre att gå här för att de är ett större gäng och med fester". Men det blev ju verkligen inte som jag hade tänkt mig. 
Jag kan inte lära känna helt främmande människor på typ 2 dagar. För mig är det typ omöjligt. Och det var nog den här awkward-heten som fick mig på tankarna att vilja byta till estet. Där går två av mina allra bästa vänner och många fler människor som jag vet är trevliga. 
Så varför byter jag inte? Jag menar estet beskriver mig. Allt som har med estet att göra får mig att må bra, liksom dans, sång, teater, bild, foto. Jag älskar verkligen allt det där!! Jag ska byta, och jag är så glad över att jag ska göra det. Och att jag har kommit unifund med detta eller vad man säger. Bästa beslutet jag har tagit någonsin!! 
 
 

Kommentarer

OBS! INNAN DU KOMMENTERAR, LÄS DETTA:

- Designen är gjord av http://fames.se/thessys och all kopiering är förbjuden! Ser jag min design på någon annans sida med deras loggo eller liknande, så anmäls personen omedelbart.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback