DAG 3

Äntligen har det varit en bra dag, idag har det verkligen varit roligt. Och ni kan inte ana hur jävla glad jag är över det. 
Det känns verkligen som att jag har gått från botten till toppen i välmående. Alltså jag mår såklart så mycket bättre när jag får umågs med trevliga människor. Det känns så bra för det känns som att jag redan har kommit några närmare, alltså ni kan inte ana känslan. Det känns för bra. 
Som ni kanske har märkt också så har jag börjat blogga igen, vilket är väldigt kul. Nu är det roligt igen och det är så kul!!
Funderar på att göra ett inlägg om allt jag har köpt på Kreta och i Stockholm, men vet ej om jag orkar. 
Aja, hoppas ni har haft det bra i skolstarten vilken skola ni än går på. 
Ikväll ska jag gå ut och gå med Minna, alltså det kommer bli dagens höjdpunkt verkligen. Det var så längesen vi var, så det ska verkligen bli roligt!
 

Kommentarer

OBS! INNAN DU KOMMENTERAR, LÄS DETTA:

- Designen är gjord av http://fames.se/thessys och all kopiering är förbjuden! Ser jag min design på någon annans sida med deras loggo eller liknande, så anmäls personen omedelbart.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback