BRA DAG

Idag har jag, Hanna, Anton & mamma varot i kupolen och shoppade. 
Vi åt på matpalatset och där mötte vi Alicia och hennes pappa så åt vi alla tillsammans. 
Det var väldigt mysigt och det var roligt att vi mötte dem. Jag har handlat en ny väska, två tröjor, ett par vita dr.denim, en foundation och ett träningslinne. 
Jag är riktigt nöjd med vad jag har köpt. Det är så roligt, för nu har jag bara snygga kläder i min garderob och jag använer allt. Det har alltid annars varit så att det hänger något som jag aldrig annars använder. 
Något av det roligaste med att gå på gymasiet är att varje dag hitta en ny outfit att ha på sig. 
Jag älskar verkligen när man känner sig confident med sig själv och sin kropp, bästa känslan!!
 
 

Kommentarer

OBS! INNAN DU KOMMENTERAR, LÄS DETTA:

- Designen är gjord av http://fames.se/thessys och all kopiering är förbjuden! Ser jag min design på någon annans sida med deras loggo eller liknande, så anmäls personen omedelbart.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback