BOOBS

Stora bröst eller små? Vad är bäst? Om ni hade frågat mig för ett år sedan så hade jag svarat STORA utan att ens hinna andas. Jag var så jävla insatt i att jag hade små bröst och jag tänkte på det hela tiden. 
De tankarna blev extra tydliga när jag var med någon som hade mycket större än mig, och hon hade lite nerdragen tröja och halva boobsen kikade fram. Så tittade jag ner och ser en motorväg tvärs över där brösten ska befinna sig. 
Då trodde jag att Anton skulle välja bort mig för att jag hade små bröst, eller titta på någon annan istället för mig osv. Men det är så lättande att han inte fungerar så. Att "bara för att jag har små bröst så lämnar han mig". Faktiskt så fungerar nästan ingen kille så längre, alltså man är inte så ytlig längre vilket är så sjukt bra. + att det handlar om att vara kär, det är så sjukt stor skillnad på att vara kär och att tycka att någon är snygg. 
Men återigen till boobs. Jag kan faktiskt med "stolthet" säga att jag inte bryr mig om att jag har små bröst längre. Alltså det är verkligen en lättnad. Men såklart så skulle jag ju inte ha något emot att få större bröst . Och bara för att jag inte bryr mig om att jag har små bröst så betyder inte det att jag inte skulle vilja ha större. Det är bara det att jag inte tänker på det hela tiden och är så himla desperat. 
 

Kommentarer

OBS! INNAN DU KOMMENTERAR, LÄS DETTA:

- Designen är gjord av http://fames.se/thessys och all kopiering är förbjuden! Ser jag min design på någon annans sida med deras loggo eller liknande, så anmäls personen omedelbart.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback